dimecres, 17 de gener del 2018

Canvis en l'estructura esportiva del Club

Us volem informar que aprofitant el descans nadalenc, s'ha produït un relleu en la nostra estructura esportiva, el coordinador esportiu, en Cecilio Rivas, ha deixat el càrrec per raons personals. El seu lloc l'ocuparà en Joan Obiols, actual entrenador del nostre Infantil Mixte

Aquí us deixem unes paraules d'en Cecilio:

"Us escric quatre línies per fer pública una decisió que ja fa dies que vaig prendre i així els hi vaig comunicar als meus amics de la directiva. Per motius purament personals i per manca de temps, crec que ha arribat el moment de deixar pas a què una altra persona es faci càrrec de la coordinació del nostre Club. Jo continuaré com a entrenador de l'equip Benjamí i com a jugador del Sènior, és per això que no em deslligo de la meva família esportiva. Agraeixo el suport a totes aquelles persones que m'han ajudat en aquest temps i desitjo molta sort al nou coordinador. Salut i Handbol."

Des del Club només tenim paraules d'agraïment cap en Cecilio. Co-fundador del Club en aquesta segona etapa i al davant de la part esportiva durant els darrers 10 anys, en Cecilio ha estat una peça clau en el desenvolupament de la nostra entitat. Sense ell no hauria estat possible.

En Cecilio, com ell mateix explica, continuarà al davant de l'equip Benjamí i com jugador del Sènior.

El seu lloc l'ocuparà en Joan Obiols, que també ens ha deixat unes paraules:

"És ja la meva 3a temporada al club, club al qual vaig arribar gràcies al meu estimat amic i Mestre Carlos Pueyo. Ara m'ha arribat l'oportunitat d'ajudar en més aspectes dels que ho feia fins ara, i gràcies a ser coneixedor de la gent que m'envolta, afronto el càrrec amb la total confiança i ganes de seguir creixent com a club, equip, junta i persona.
Totes les aportacions que pugui fer, només aniran dirigides a intentar ajudar, o si pot ser, millorar, un club en alça, cal recordar que fa pocs anys érem 8 nens, i ara ja parlem de 8 equips!
No voldria pas deixar-me un agraïment públic a la junta, i al "Presi" Cesar per la seva absoluta confiança en mi, intentaré estar a l'altura...
Per últim, però NO menys important...un profund agraïment a l'home per a tot, el nostre estimat Cecilio. Sempre ha estat disposat a donar un cop de mà a tothom, sempre amb la millor de les intencions, sempre de la manera més positiva possible...i si el club ha crescut tant en tots els aspectes, ell és un dels màxims "culpables"!
Espero poder continuar la teva línia, i sabem que tot-hi no continuar en aquest càrrec, sempre et tindrem com a company, entrenador, pare, amic, persona, al nostre costat, que això, és el més important."

Molta sort per a en Joan en aquesta nova etapa, on estarà recolzat tant per l'equip tècnic com per la directiva del club.